alwaysfat

Om en hästtjej som hamnat på villovägar bland droger, ätstörningar, självdestruktivitet och självförakt

tidernas sämsta joggingtur

Kategori:

Usch jag var så trött så jag orkade inte alls springa som jag hade önskat. Blev bara två kilometer i rätt dåligt tempo och jag ville bara dö hela vägen. Fick håll dessutom.
Nej fy, det hade nog varit lika bra om jag stannat hemma istället! Somnat i tid och vaknat utvilad imorgon.

Menmen, det var ändå duktigt av mig att faktiskt ta mig ut när jag var sådär trött och omotiverad. Får försöka tänka så.

Nu ska jag gå i duschen och sen lägga mig o sova. Godnatt!

Kommentarer

  • V säger:

    *den bästa träningen är den som blir av*, haha :) Jag tycker i alla fall att det var jätteduktigt av dig!

    2013-04-03 | 01:55:01
    Bloggadress: http://violentmoreviolent.blogg.se/

Kommentera inlägget här: