alwaysfat

Om en hästtjej som hamnat på villovägar bland droger, ätstörningar, självdestruktivitet och självförakt

.

Kategori:

Fixar inte det här. Livet typ. Eller jag vet inte. Deppdag idag. Och deppkväll igår. Eller. Ångest snarare. Rädd att det ska eskalera och mynna ut i riktig panikångest. Vill ha bensooooo! Eller iaf imovane så jag kan få lägga mig o sova bort skiten. Så störande att jag har recept på imovane på apoteket men jag kan inte hämta ut det för då påbörjas ett nytt högkostnadsår och det har jag inte råd med. Har kvar på elvansen och vill bunkra lite recept på det så jag har massa att hämta ut sen. Åh irri. Vet inte ens vad jag skriver. Ska sluta nu, hejs!

Kommentarer

  • Daniella 🌙 säger:

    Jag vet inte hur det är i din kommun, men i Göteborg där jag bor så betalar försäkringskassan allting som ingår i högkostnadsskyddet för alla vars inkomst är mindre än 9800 efter skatt. Då sparar jag kvittot och får pengarna tillbaka sen. Kanske någonting som finns i er kommun med?

    Svar: Åh vilken bra grej! Tyvärr har vi inget sånt här tror jag :( men värt att kolla upp, tack för tips<3
    None None

    2016-04-28 | 23:48:04
    Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: