alwaysfat

Om en hästtjej som hamnat på villovägar bland droger, ätstörningar, självdestruktivitet och självförakt

blurr

Kategori: Droger

Vet inte vad jag ska säga. Är så ambivalent, kan inte ta något riktigt beslut. Har tagit återfall iaf om ni nu undrade hur det gick med det. Föga förvånande va?
Ska skriva mer imorgon när jag är nykter, är för blurrigt i hjärnan nu. Slog i mig metylfenidat för att få kick, bli pigg och orka ta tag i lite saker, röja, städa osv. Kicken var väl rätt trevlig men den varade ju inte länge och sen fick jag mest bara ångest och hjärtklappning typ, vill att det ska gå över, lugna ner sig. Så tog först en halv imovane och sen den andra halvan. Blurrigt. Men lite lugnare iaf.
Ska vara snäll med mig själv och bygga pussel eller lösa korsord nu, nåt utav det kanske lockar lite?

Kommentarer

  • linnea säger:

    ta hand om dig <3

    2017-01-13 | 12:42:33

Kommentera inlägget här: